11 september 2006

Insider

Jag lyckades missa Insider i torsdags och såg därför reprisen igårkväll. Alla har ju sagt att Åkesson gjorde ett bra jobb och det får jag nog hålla med om. Jag måste säga att det var imponerande att han lyckades få Aschberg en smula ur balans. Jag tror att det här kan ge en puff till dem som funderar på att rösta på SD. Utmärkt att han lyckades få fram kontringen på Expos uppgifter om brottslighet! Det är inte tal om annat än att Åkesson är duktig i TV-rutan.

Åkerlund får väl godkänt. Han lär ju ha sagt att han blev hårt redigerad och att endast det sämsta kom med, och något annat är ju inte att vänta.

Sjöholms inlägg var bara onödigt. Visst har jag också en hel del synpunkter på hur partiets ledning sköts, men rätt tid och plats att lägga fram sådant är inte i en direktsändning en vecka före valdagen.

Inga kommentarer: